tirsdag 29. januar 2008

Januar-sokken ferdig

Ingrid har endelig klart å strikke ferdig januar-sokken i Sokker 2008. Det var en spennende opplevelse, både strikket jeg med pinner 2,5, engelsk oppskrift og fra tåen og opp. Men det gikk overraskende fint og jeg er veldig fornøyd med resultatet.

Garn: Silja sokkergarn, flerfarget
Mengde: Nesten to nøster
Pinne: Stor rundpinne 2,5 med magical loop

Her er tå nr to som sakte vokser seg oppover...

Fine, flotte sokker :-) Passer perfekt!

Denne helen ble jeg veldig fornøyd med. Se hvor fin den er!

Utrolig fint mønster med flott hull som gjør seg bra med svart sokk under.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Margrethe sa...

Så flink du er! Hva garn har du brukt?

Fru Keilegavlen sa...

Kjempeflotte sokkar!!!
Gler meg til februarsokkane eg no. ;)

jogusi sa...

Så fine sokker og blåfargen er bare nydelig. Venter i spenning på neste mønster.